Pagini

vineri, 11 iunie 2010

Un sfarsit...

Buna...poate nu va citii nimeni asta, dar e datoria mea sa scriu...
Aici inchei fan fic-ul "My angel"...poate va ve-ti intreba, de ce? Pai...am doua motive...primul, cel mai important, nu este citit...decat de doua, trei persoane...e dureros, sincer, nu vreau zeci de comment-uri, dar macar o impresie, as fi vrut sa aflu pareri, opinii ale cititorilor...
Al doilea motiv e...propria mea durere...nu va plictisesc acum cu povestea mea...va spun doar ca, pana aici, la capitolul 11, povestea e in proportie de 80% inspirata din propria mea drama...si eu mi-am pierdut Ingerul.
"My angel" a fost pentru el...si il voi continua...in sinea mea...

Va doresc numai bine si...bucurati-va la maxim de fiecare clipa...poate fi ultima...Kisses, Oana.

12 comentarii:

  1. imi pare sincer rau pentru ca a trebuit sa treci prin asha ceva.....eu se pare ca sunt printre cei putzini care itzi citesc ficul.....shi pot sa-tzi spun ca imi place ffff mult......esti talentata shi ai putea sa scri un roman frumos shi sa ai shi succes.....:):):):):)

    RăspundețiȘtergere
  2. dc nu mai scri??:((eu itzi ador ficul...vreau sa stiu finalul..plzz:((:((:((makr ia id`ul meu"byu_4you10"ji dak mai scri imi trm printr`un mail??..dak vrei:(si sincer..chiar imi pare rau prin ce ai trekt...

    RăspundețiȘtergere
  3. :((
    ce rau imi pare ca nu mai scrii,
    ador fan ficul asta,cred ca ti-am mai zis-o
    sper ca poate intr-o zi o sa-l continui
    si imi pare foarte rau pentru ceea ce ti s-a intamplat,nu e foarte usor de trecut prin asa ceva
    inca o data iti spun ca imi pare foarte rau k nu mai scrii...

    RăspundețiȘtergere
  4. imi pare rau de drama prin care ai trecut,inteleg intr-un fel prin ce treci pentru ca si eu simt pe pielea mea ce simti tu,doar ca in cazul meu persoana respectiva e foarte departe momentan si nu a plecat definitiv dintre noi.parearea mea e sa continui cu fanficul pentru ca ai talent si pentru ca prin el rezusesti sa faci mai multe persoane sa uite de suferinta si de durere.sper sa nu te dai batuta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult fetelor, nici nu va imaginati...sincer, cat de mult a insemnat Alex pentru mine, mi-e atat de greu...a trecut un an de la moartea lui, si nici acum nu pot asimila asta...e devastator. Uneori e mai greu, alteori nu...prin "My angel" am vrut sa-i implinesc lui o...dorinta, cerere...imi spunea mereu ca ar trebui sa scriu, petreceam ore in sir vorbind despre literatura...asa ca, intr-o zi, la mult timp dupa plecarea lui, am scris o schita a acestei povesti...m-am legat de Twilight fiindca m-a fascinat povestea dintre Edward si Bella...in scurt timp m-am trezit dependenta de povestea mea, gasisem o modalitate de a-mi face ziua mai buna...aveam o ocupatie.
    Acum...nu stiu ce sa fac, cu siguranta nu voi renunta la "My angel", dar, nu stiu daca voi posta...promit ca voi tine seama de parerile voastre...multumesc inca o data, kisses...Oana.

    RăspundețiȘtergere
  6. sincer imi pare rau ca ai trecut prin o asa drama si stiu ca nu este usor insa viata uneori ne pune la grele incercari si depinde de noi cum trecem peste acestea ...eu iti doresc tot binele din lume iar in legatura cu fanficul tau vrea sa spun ca etse minunat, chiar daca acum iti scriu pt prima data sa sti ca zilnic intru pe blogul ta sa vad ce noutati mai sunt...eu te felicit si sper ca vei gasi forta de a termina acest fanfic daca nu it vom respecta decizia....inca o data felicitari

    RăspundețiȘtergere
  7. Oh Dumnezeule,ce trist!Imi pare rau ca ai pierdut o persoana draga...si de asemeanea imi pare rau ca nu ii indeplinesti nici dorinta.
    El a vrut ca tu sa scrii,de ce nu ii faci pe plac?Sunt sigura ca el ar fi mandru sa vada ca tu continui cu "My Angel"...e un fic deosebit.
    Asta e prima oara cand iti vizitez blog-ul,azi am gasit ficul tau si nu m-am putut opri pana la ultimul capitol scris...e foarte frumos.
    Te rog,continua...nu pentru mine,noi(desi ne-am bucura enorm),pentru tine ca te face fericita,pentru el ca si-a dorit asta.
    Sper sa tii cont de ceea ce ti-am scris pentru ca e din inima.
    Cu multa sinceritate,Crina.

    RăspundețiȘtergere
  8. deja ai multe incuraji....o sa treci cu bn peste tot.....toti trebuie sa treaca peste drame pentru a merge in continuare......stiu k ink tzie greu.....dar sa-i indeplinesti o dorintza este un lucru frumos...shi prin asta demonstrezi cat de mult lai iubit, shi k nu-l vei uita niciodata.....unde....te vede shi te vegheaza...k un inger pazitor....shi shtiu k el ar vrea sa continui cu ce ai inceput shi sa nu te lashi batuta.....shi ar vrea sa fi shi fericita......eu asta cred......shi ink o data imi pare sincer rau pt pierderea suferita.....Maria

    RăspundețiȘtergere
  9. Hmm...ce a-si putea spune...un simplu "multumesc" nu e de ajuns, prin cuvintele voastre am impresia ca, dupa un an in care nu am facut nimic...absolut nimic, in sfarsit reusesc sa fac un pas, nu foarte mare...dar, e prima oara cand am reusit sa realizez ceva ce altii apreciaza...e important pentru mine. Am plans dupa fiecare comment citit, jur, ma simt inteleasa...Sper ca prin acest fan fic sa deveniti constiente de persoanele cu adevarat importante din viata voastra, sa va bucurati de fiecare clipa petrecuta alaturi de ei...dar mai ales...profitati la maxim de fiecare secunda, va spun din proprie experienta, eu acum, mai am decat pozele cu el, si am momente cand ma gandesc "oare cum era daca faceam...ceva, o chestie"...acum nu imi pot decat imagina, dar voi, ii aveti pe ei, iubitii vostrii alaturi...si daca va iubiti cu adevarat, nu va fie teama sa profitati de orice clipa, faceti tot ceea ce v-ati dorit...nu stiti niciodata cand e prea tarziu...
    Si in legatura cu "My angel"...voi continua, pentru voi, pentru mine...dar, in special pentru Ingerul meu...

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca ai decis sa continui ficul...Si vreau sa te ajut sa-l faci mai cunoscut, desigur daca si tu vrei asta...de exemplu as putea sa-ti postez ficul si pe blogul meu(din nou daca vrei) http://ellaangelofhope.blogspot.com/
    daca esti de acord imi poti spune pe mess la id_angelhope@yahoo.com....Succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  11. Stiu cat de greu e sa pierzi pe cineva la care tii !Probabil ca nu stiu pe propria mea piele , dar numai gandul ca asa ceva e poate intampla ma devasteaza:( Dar ...parerea mea e ca trebuie sa ii dai drumul . Stiu ca Alex mereu va fi o parte din tine ... Dar sunt mai mult ca sigura ca el nu ar vrea ca tu sa fii atat de trista si sa suferi atat de mult din cauza lui . Sunt absolut sigura ca el ar fi vrut ca tu sa fii fericita . Eu ...stiu...ca iti e greu sa treci peste dar...continua pentru el...pentru tine...pentru voi...sunt sigura ca ...El e mandru de tine . Si o sa te ajut si eu daca vrei . O sa iti postez fikul ep blogul meu daca vrei ... http://almateodora.blogspot.com/ , astept un raspuns de la tine prin email . gossip_girl08109@yahoo.com . Xo xo Silver

    RăspundețiȘtergere
  12. decii........cand am citit poostul imi veneeaa sa pllanng si acuma imi vine.......dar vad ca ai conntiinuat ..ma buucur......

    imi pare fooarte foarte rau de alex........nici nu vreeau sa imi inchiipuii cum te simtii..........dar tb sa tii frunteea sus...si sa mergii mai departee.........alex nar fi vruut ca u sa nu iti contiinui viata sau sa fii tot timpul triista nuu??..........eu asa creedd........poate acest fic si altele pe care sper ca le vei scrie dupa ce My angel se va termina(sper ca niciioodata) sa te ajuute....eu chiiar creed ca scriiind vei reuusii sa treci peste asta........vei fii marcata pe viiata....asta este siigur si nimenii nu poate shiimmba lucrul acesta....dar poate inparrtasinn suuferinta ta si viisuuriile care nu sau inplinit alaturi de alex prin povestile pe care le vei scrie te vaajuta...si o va face................nu stiuu daca u o sa citessti acest comentariiiuu sau celellate lasate de mn.......dar cum ai spuus si u.....traieste clipa...nu lasa pe nimeni si nimic sa te dobooare chiiar daca este inpoliibillll...pupiicii....

    RăspundețiȘtergere