Pagini

duminică, 6 iunie 2010

Capitolul 9
Edward pov.


Ma simteam ca un copil privat de jucaria lui favorita...un copil capricios, ce-i drept...dar, ne era asa de bine, totul era perfect, doar eu si micuta mea...noi si bula noastra de fericire. Inteleg ca au venit parintii lor, cu ocazia asta am sa-i cunosc si eu oficial, dar ma enerveaza ca odata ce am ajuns acasa...nici urma de ei.
Emm ne-a dat afara din casa, la propriu, si ne-a trimis la dracu'...la o cabana in inima padurii.
- La dracu'...drum tampit si idiot, tipa Bella dupa o ora de condus prin padure. Jeep-ul lui Emm infrunta cu brio obstacolele intalnite in cale...dar nu si nervii soferitei, care e de-a dreptul adorabila.
- Pot conduce eu iubito...am zis inabusindu-mi rasul. Gresit...fata mea mi-a trimis pumnale din priviri, o Bella nervoasa face ravagii.
- Nu mai bine v-ati vedea de treaba dumneavoastra domnule Cullen, vocea ingerului meu parea mai calma...ei, macar am reusit sa o destind...putin.
- Dorintele tale sunt ordine pentru mine.
Atmosfera s-a destins considerabil, si chiar daca era intuneric in scurt timp am ajuns la cabana. Din nou era liniste...nici o lumina in casa, nimic...hmm, asta e ciudat...
- Ok, am inteles, sopti Bella strangandu-ma in brate.
Eu nu...am inteles.
- Ce ai inteles?
Ea si-a dat ochii peste cap si m-a tras spre usa.
A deschis usor si un miros dulce de frezii si trandafiri ne-a intampinat. Cativa pasi...lumina vaga facuta de lemnele din semineu dezvaluia intreg aranjamentul din camera. Petale de trandafir se odihneau pe podea, in fata semineului ne astepta o sticla de sampanie si doua pahare...iar alte petale si luminari dezvaluiau scarile...era o atmosfera de vis. In lumina slaba chipul ingerului meu radia...
- Se pare ca prietenii nostrii ne-au pacalit...sopti fata mea.
- V-a trebuii sa le multumim...pentru tot...
Eram vag constient de tot ce s-a intamplat...plaja, telefonul, drumul...si acum asta! Stai!
- Bella, unde sunt parintii tai? Am intrebat, era prea frumos sa cred ca prietenilor nostrii ne-au pregatit noaptea asta...romantica...
- Departe Edward...foarte departe, acum suntem in sfarsit singuri, pregatiti intru-totul pentru a devenii o singura fiinta...
Eram naucit...la dracu', in sfarsit...gata cu intreruperi!
Chiar daca mi-e greu sa cred, am emotii, picioarele au devenit jeleuri, iar mintea-mi pluteste pe un norisor...M-am intors spre ea si mi-am lipit trupul de al ei.
- TE IUBESC BELLA, TE IUBESC MAI MULT DECAT ORICE PE LUMEA ASTA, i-am soptit la ureche. Un suspin i-a iesit din gat, iar lacrimile au cedat, prelingandu-se pe chipul ce-l iubeam atat de mult.
- ASA CUM TE IUBESC SI EU INGERUL MEU.
I-am sters duios o parte din lacrimi, dupa care am imbratisat-o mai strans, vroiam sa simta si ea intreaga mea iubire. S-a eliberat usor din bratele mele si s-a intins sa ma sarute. Si-a apasat gura suav peste a mea, luand rapid controlul, conducand sarutul, punandu-si mainile in parul meu, stiam ca adora asta, il strangea in incercarea de a ma lipi de ea, mainile mele i-au cuprins ferm talia mica si am dat nastere celui mai profund si dulce sarut. Dupa ce am ramas fara aer, mi-am coborat privirea, uitandu-ma in ochii ei. Citeam numai iubire, adoratie si dorinta...iubirea ei pentru mine, era palpabila acum, albastrul ochilor sai destainuia tot ce cuvintele nu ar putea-o face. Iubirea nu se poate declara prin vorbe, putem doar indica, sugera...dar nu exista alfabetul ce ar putea face posibila o declaratie completa... Cuvintele erau de prisos, stiam amandoi ce vroiam, Aveam nevoie de ea, la fel cum si ea tanja dupa atingerile si sarutarile mele.
Am lasat-o sa-mi dezvaluie drumul spre covorul din fata semineului, nu aveam nevoie nici de pat si nici de sampanie, eram deja imbatati de dorinta ce domina acum trupurile noastre.
- Te iubesc Edward, fa-ma a ta aici, acum...sopti ea sarutandu-mi gatul. Am gemut usor, ca raspuns al cererii ei.
Am sarutat-o incet, dulce si am ingenucheat amandoi in fata focului ce dansa...i-am frant trupul firav pe covorul moale, odihnindu-ma si eu usor deasupra ei. Sarutul deveni din ce in ce mai pasional, mainile mangaindu-i incet, corpul fierbinte, de la fata, pana la picioare, strangandu-i apoi soldurile, tragand-o mai aproape decat as crede ca-i posibil. M-am lasat prada senzatiilor, scotand un geamat violent atunci cand am simtit-o uda, atat de excitata...Si-a mutat sarutarile in dreptul gatului meu, trimitandu-mi fiori de placere in tot corpul si facandu-ma sa vreau mai mult, sa nu mai am rabdare...nici o secunda. Ingerul meua preluat controlul, plimbandu-si degetele fine pe pantalonii, ce ascundeau erectia dureros de excitata a mea.
Am scapat amandoi de haine, in acelasi timp, ramanand complet dezgoliti in fata focului ce modela pielea noastra patata de stropi mici de transpiratie. Fata mea si-a dezgolit trupul oferindu-mi o placere infinita.



Bella pov.

Il doream, cum niciodata nu am mai dorit pe nimeni si nimic altceva in viata. I-am mangaiat, sarutat si iubit trupul demn de un zeu. Edward e visul oricarei femei...dulce, tandru, frumos, inteligent...dar si atat de masculin, intimidant...SEXY...asa e el...si e doar al meu. Am revenit la buzele pline si dulci, apasandu-le ferm. Mana sa se plimbe pe coapele mele, apropiindu-se de miezul meu...l-am acceptat fara ezitare, punandu-mi mainile in parul lui, tragandu-l si mai aproape, nu mai vroiam sa-i dau drumul. Imi dezmierda in continuare trupul, prelungind si mai mult preludiul...eram naucita, inima mea mai avea un pic si sarea din piept, iar plamanii explodau. Se opri o secunda, uitandu-se suav la mine, cum stateam sub el, goala, infierbantata.
- Bella, esti atat de frumoasa, esti a mea, acum si intotdeauna...
- Te vreau acum Edward...te iubesc, am soptit tragandu-l deasupra mea.

Nu mai puteam spune nimic, m-am lasat doar prada senzatiilor unice. A continuat sa ma sarute, mai pasional, mai dornic, si sa-si lipeasca trupul gol da mine. Era mai mult decat un vis, era intruchiparea Raiului. E atat de frumos, chipul lui Edward e intrecut doar de trupul lui gol. La atingerea trupurilor noastre, am inceput sa tremur usor, era prea mult, prea multa dorinta ce ameninta sa evadeze cu fiecare clipa ce trece. Simteam cum fiecare parte a corpurilor noastre devine tot mai excitata. Inimile nostre vibrau la unison dand dovada de o extraordinara compatibilitate. Nu a trecut mult, pana ce l-am simtit in intregime, preludiul luase sfarsit, lasand loc unei noi senzatii...si mai profunda.
Durerea de la inceput a fost si ea prezenta, dar ingerul meu a fost atat de atent, incat a disparut in doar cateva minute. Edward imi mangaia incontinuu sanii, soldurile, trupul meu intru-totul s-a bucurat de atingerea lui, in timp ce ma saruta cu pasiune. Aveam propriul nostru ritm, actul devenind mult mai intens, cu fiecare clipa ce trece.
Vrand parca mai mult, mi-am strans picioarele, inlantuindu-le in jurul soldurilor lui, actul devenind si mai intens decat era deja. Amalgamul de senzatii mi-a condus intreaga fiinta spre culmile cele mai inalte ale placerii, amandoi pierzandu-ne in ritmul pasiunii dezlantuita, si atingand intr-un final impreuna orgasmul.
Satisfacuti, epuizati de dorinta, am stat imbratisati mult timp, goi bucurandu-ne inca unul de altul. Savuram in liniste magia ce ne-a contopit. Edward ma strangea la pieptul lui, sarutandu-mi usor parul si murmurand un cantec necunoscut mie, usor pleoapele mi s-au ingreunat, oboseala coplesindu-ma.
Eram la granita dintre vis si realitate acum. Am facut dragoste cu Edward pentru prima data, daruindu-ma lui cu trup si suflet si a fost...prea frumos...Mi-a aratat prin limbajul trupului ce inseamna sa iubesti cu adevarat pe cineva, a facut dragoste cu mine, incet, suav, avand grija ca fiecare clipa sa fie mai presus decat precedenta. Am fost a lui, el a fost al meu, legatura dintre noi devenind acum si mai puternica decat era deja, indestructibila...si fara cusur...
- Te iubesc, am soptit nefiind sigura daca am spus-o cu voce tare.
- Asa cum te iubesc si eu INGERUL MEU...
Am zambit satisfacuta si m-am cibarit in bratele lui calde.

5 comentarii:

  1. Sper sa va placa...asa a fost si pentru mine prima noapte alaturi de Ingerul meu...am scris acest capitol plangand...poate nu stiti, dar acest fan fic il dedic lui, povestea e aproximativ aceeasi...pana in clipa accidentului...din pacate Alex nu a supravietuit. Dar povestea "My Angel" trebuie sa aiba un final fericit...finalul pe care mi l-as fi dorit si pentru noi...
    Sper ca v-a placut...astept commenturile voastre...Kisses.

    RăspundețiȘtergere
  2. akm am terminat d citit capitolul..e...nu am cuvinte sa`l descriu..zuuperb,magnific...imi pare rau k nu vei avea parte d finalul p kre`l doreai:(:(::(:(...spor la scris,,pup:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. wow...altceva nu pot spune m-ai lasat fara cuvinte
    e minunat,bestial,super tare
    ah ...iubesc ficul asta si ador cum scrii.
    multa inspiratie si spor la treaba:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow...eu ma asteptam la un razboi si uite ce a venit ;))
    E minunat capitolul :X Ai descris asa frumos fiecare traire ...felicitari >:D<
    Ma incanta sa-i vad asa fericiti in propria lor bula de iubire :X
    De abia astept continuarea:X
    Spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  5. dooamne....cat de superb este..:((:((:((:((........

    imi pare rau ca u nu ai avut parte de finalul pe care ti-l doareai....chiiar imi pare..:((:....dar stiu ca aceste cuvinte nu te vor ajuta cu nimica.......pt ca undeva in adanncul tau tot suuferii.......te macina...si creed ca acest lucruu a reusit ca u sa exprimii atateea sentiimente priin niste cuvinte.....prin aceasta poveste..........

    RăspundețiȘtergere