Pagini

marți, 15 iunie 2010

O mica parte din capitolul 12...
Va scriu asta ca multumire pentru incurajarile voastre...va multumesc fetelor...


"Aproape de rasarit, oboseala m-a infrant. Am stiut asta din primul moment...stiam pentru ca era o lumina puternica in jurul meu, ceva ce nu vezi niciodata in Forks, si pentru ca Edward imi zambea timid din umbra unui cedru, ce deschidea padurea intunecoasa.
- Edward, am soptit intinzand mana spre el.
Ii vedeam acum fata chinuita, devastata de suferinta la auzul vocii mele. L-am strigat inca o data, dar aceeasi liniste persista...
Usor pasii l-au purtat spre adancul padurii, inlantuindu-ma cu aceeasi privire pustiita. Incet, ochii mei il zareau tot mai greu...tot mai departe, dar abia atunci resimtit schimbarea...lumina sa preschimbase in intuneric, un intuneric sumbru...Stropi reci ma loveau fara incetare.
- Edward, Edward, unde esti? strigam disperata.
Nimic in schimb, doar tunete asurzitoare.
Am realizat apoi ca plecase luand cu el si lumina...si speranta...lasandu-mi doar intunericul.
M-am prabusit pe pamantul rece si ud, plangeam, imi eliberam durerea...si Cerul, era acolo, cu mine...martor si partas, plangea cu mine...jelea ingerul ratacit in padurea intunecoasa...singuratica si neagra"

7 comentarii:

  1. Impresionant ! :( Bella sufera mult , la fel ca si tine ! Sufera pentru ingerul ei . Pentru iubirea ei ... :( Xo xo Silver

    RăspundețiȘtergere
  2. ce trist:(:(:(ma bucur enorm d moolt k vei continua ficul...doar k eu nu`l voi mai avea cum sa`l citesc kteva sapt:(pt k plek in vacantza...ji nu prea voi avea timp de pc..dar voi recupera knd voi veni..promit...spor la scris:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  3. cel mai greu lucru e sa pierzi fiinta iubita

    RăspundețiȘtergere
  4. E greu sa pierzi fiinta iubita, dar...e mai greu sa constientizezi ca e real totul...ca, nu se mai poate face nimic...si e devastator sa te obisnuiesti cu NIMICUL...DUPA CE AI AVUT...TOTUL.
    Ma bucur ca va place ceea ce v-am scris din cap. 12...care va fi gata in cateva zile *sper*...
    Kisses, Oana.

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place ffff mult inceputul......spor la scris.....deabia ashtept continuarea....>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place foarte mult ficul tau
    astept continuarea

    RăspundețiȘtergere
  7. stii cate sentimente potii sa trassmiiti??...
    pe parrcuursul povestii am puutut simmti suuferinta(chiar am simmtitoo mai alees can am citit ce sa intmplat cu alex) bucurie si dorinta(iubiireea dintre edward si bella defapt iubiireea dintre alex si u..sper ca intro zii sa pot sa traiesc si eu aceasta iubiire..sa ppot sa siimt aceste senntimente)admiiratie(felul cumm scrii si cum iti descrii sentiimenete)...dar si realizare...daa...povesteea ta ma facuut sa imi dau seeama cat de impoortannt este sa iubestii..cat de importatnt este sa traiesti clipa....si mai preesuus de tooate...cat de impoortatnnt este sa pretuuiesii persooanele dragii...persooanele iubiite...pt ca nu stii cand aceesteea vor diispareea..........multuumessc........

    RăspundețiȘtergere