Pagini

luni, 19 aprilie 2010

Capitolul 2. Edward pov.

Nu am nici un chef de scoala, un nou an, alte fete care sa ma streseze. Ele chiar nu inteleg ca le folosesc doar pentru distractie, nici una pana acum nu mi-a starnit interesul. Am cautat mult timp femeia ideala, femeia...speciala. Nu stiu cum as putea-o descrie...inteligenta, sensibila, prietenoasa dar si misterioasa. Imi doream ca ea sa ma surprinda in fiecare zi...imi doream o femeie frumoasa care sa ma atraga in fiecare moment, care sa-mi fie iubita, amanta, prietena, complice...si intr-o zi am gasit-o. Imi amintesc si acum...
“-Hai si tu Edward, ai sa vezi ca Emmet si Bella sunt super!
- Alice, stiu ca sunt verii tai, dar nu am chef de niste copii de ban-gata, sincer. Eram plictisit, chiar nu-mi doream sa cunosc o alta fata, care sigur e o infumurata fara creier.
- Dar e prima lor zi in Forks, nu cunosc pe nimeni, pana si Rose a acceptat sa vina, a zis Alice facand fata de catelus careia nu-i puteai rezista.
- Rosalie? Sora mea e cea mai increzuta fiinta in viata...e o narcisista cu acte in regula, dar cand vrea ea poate fi cea mai blanda persoana, e devotata adevaratilor ei prieteni, visatoare...dar la fel ca si mine, inca isi mai asteapta printul pe un cal alb...ca in povesti. Ok, spiridusule, vin acum.
Am hotarat sa mergem la ei acasa, locuiesc intr-o vila imensa, singuri din cate ne-a povestit Alice, se pare ca parintii lor calatoresc foarte mult. Noi locuim doar cu mama, tatal nostru a murit acum trei ani intr-un accident dar trupul nu i-a fost gasit nici pana astazi. Esme si acum mai spera sa se intoarca acasa...de multe ori nu doarme...il asteapta. Parintii mei s-au iubit enorm, iar disparitia tatalui meu ne-a devastat pe toti, dar mai ales pe mama.
Am batut la usa si ne-a deschis un baiat imens, un pachet de muschi. Insa cand a zambit parea un copil fericit...gropitele in obraji fac totul...
- Hei, bine ati venit, eu sunt Emmet.
- Da-te Emmet, ocupi toata usa, se auzi o voce dulce din spatele uriasului.
- Emmet, cat ma bucur sa va vad, a zis Alice sarindu-i in brate, parea o plasa de cumparaturi in bratele lui.
Atunci a pasit afara un inger...cea mai frumoasa fata pe care am vazut-o in toata viata mea, si am vazut multe. Avea parul lung pana la talie, negru cu niste suvite groase albastre, ochii de culoarea oceanului, buzele pline si rosii, chipul in forma de inima...si corpul perfect, inalta, dar cu forme bine definite, numele “Bella” i se potriveste”. Atunci am vazut-o prima data pe fata mea, iar din prima clipa am stiut ca pe ea o cautam...ea era. In fiecare zi imi dovedea cat de speciala e, in ciuda aspectului de bad girl. Ii place sa gateasca, sa citeasca...chiar canta la pian...cu toate astea fumeaza, adora sporturile extreme, viteza si...motoarele, sunt cel mai fericit acum ca am un motor , iar Bella va fi prima si singura care va urca pe el.
Ne-am imprietenit imediat cu ei, am mers in drumetii, la film, in cluburi...ne-am distrat de minune.
Asa au decurs primele saptamani alaturi de cei doi, se pare ca sora mea Rose cocheteaza cu Emmet, in sfarsit si-a gasit printul...dar in loc de cal alb, a sosit intr-un Jeep imens.
- Ce-i cu Emmet de nu mai vine, a zis Rose nerabdatoare. Noi eram deja in parcarea liceului...ce sa zic, elevi constiinciosi.
- Trebuie sa soseasca, Rose, nu te mai incrunta ca faci riduri de expresie, Alice radea de sora mea indragostita.
- Aaa, uite-i! Jazz radea. Dar acum cateva luni era mai rau decat Rose, avea erectie chiar si cand se gandea la Aly.
Se pare ca au venit cu Jeep-ul lui Emmet, masina Bellei este prea extravaganta pentu scoala.
Au coborat zambind, la dracu de ce trebuie sa fie asa de frumoasa?
Astazi poarta jeansi cu talie foarte joasa negri, un tricou mulat albastru, o geaca de piele si cizme negre. Nu stiu ce e cu mine, dar cand o vad uit sa respir si nu stiu ce sa-i mai spun. Mai am putin si o iau pe urmele lui Jesper, devin un patetic amorezat, rahatul asta cu indragosteala...
-Salut, ce faceti? a zis Emmet ranjind la Rose.
- Gata de scoala, voi?
- Eu abia astept sa-i cunosc pe profesori si noii colegi, a zis Bella razand. Rasul ei pare sunetul unor clopotei.Imi vine sa-mi trag o palma peste capul asta tampit...mintea mea o ia razna...clopotei? mi-am inabusit rasul.
- Atunci, la ore cu noi! a zis Alice topaind de fericire, numai ea ar putea avea atata energie la ora opt dimineata.
- Eddye, se auzi o voce feminina ce vroia sa para senzuala.
- Se pare ca vei avea parte de giugileala in dimineata asta Edward, a zis Alice zambind diabolic.
M-am uitat la Bella care avea o fata scarbita. In fata noastra a aparut o bolnda, mai mult goala decat imbracata. Purta o bluza decoltata, cum altfel decat roz electric si niste colanti negrii luciosi.
Tinuta era completata de fata plina de fond de ten cu trei nuante mai inchis si buzele date cu foarte mult luciu de buze. Nimeni alta decat Jessica. Chiar nu inteleg cum am putut sa i-o trag asteia. Bella a oftat si a intors privirea.
- Jessica, ce vrei, am zis plictisit.
- Am venit sa-ti fac ziua mai buna iubitule, a zis ea agatandu-se de gatul meu.
Am izbucnit in ras, urmat de toti, mai putin Bella, ea doar privea rece. Nu inteleg reactia ei, e geloasa? Oare? La dracu, asta e sansa mea, trebuie sa fac ceva sa-i atrag atentia, s-o fac sa-si dea seama ca vreau sa fiu cu ea, dar ce?
-Pleaca, acum sunt ocupat, am zis si m-am uitat la Bella sugestiv. Ea mi-a facut jocul si a privit-o pe Jessica ridicand o spranceana si zambind.
Am citit in ochii Jessicai furie, dar si invidie, clar credea ca suntem impreuna.
- Ce, ai adus o tarfa motociclista la scoala?
Poftim? tipa asta despre fata mea vorbeste?
-Hei, hei...unde te crezi draguto, ai grija cum vorbesti. Asta doar daca nu vrei sa faci cunostinta cu cimentul. Bella parea nervoasa.
Jessica m-a privit uimita si si-a desprins mainile de pe gatul meu.
- Vai Eddy, dar ce vulgara este. Tipa asta e chiar cretina, nu-mi mai bat capul cu ea. Nu de-alta, dar nu vreau sa devin un nesimtit si sa o lovesc. Asta ar supara-o pe Esme foarte tare.
- Inceteaza, nu ma mai enerva. Si acum pleaca, nu vezi ca esti obsedata fetito, nu te suport, am strigat enervat.
Jessica a plecat plangand si murmurand ceva de genul “Tarfa motociclista”, idioata.
- Biata de ea, oare de ce se injoseste in halul asta? A zis Bella oftand.
- Bella, nu ai ce sa-i ceri. Dar de ce ai fost asa de calma, nu e genul tau sa pleci capul... Alice parea surprinsa de reactia verisoarei sale.
- Simplu, nu vreau probleme din prima zi, o sa ma ocup de ea cu alta ocazie, a zis Bella senin.
Sunt mandru de fata mea...si-a aratat coltii cand a trebuit, dar a trecut peste incident cu seninatate, a tratat-o pe tarfa de Jessica asa cum merita. Fata mea insa nu va fi jignita de nimeni, de asta voi avea eu grija.

2 comentarii:

  1. :)) super :X
    jessica merita sa o pateasca rau :)) da las' ca i-o plateste bella :D:))
    ah...ce dragut :X edward se indragosteste de bella :X

    RăspundețiȘtergere
  2. ieti mai la el...............fata lui...=)).............................

    si sa ii atraga atenntie???....pfffffffff.....deja o are pe toata din parteea beley...

    RăspundețiȘtergere