Pagini

luni, 19 aprilie 2010

Capitolul 3. Bella pov.


Toti am ras si am plecat impreuna spre clase. Eu, Alice si Rose suntem in aceeasi grupa de juniori, iar baietii sunt seniori. Din pacate...mi-as fi dorit sa pertrec mai mult timp alaturi de Edward. E prima oara in viata mea cand simt asta, am fluturasi in stomac cand il vad, cand ne atingem intamplator simt furnicaturi in tot corpul, am emotii...la dracu', e cel mai frumos sentiment. M-am indragostit. Ziua a trecut usor, am observat privirile neincrezatoare ale profesorilor, insa le voi dovedi ca aparentele insala. Daca ar stii ei ca eu cant la pian, citesc foarte mult, chiar gatesc. In ciuda hainelor, parului si machiajului sunt o fire sensibila, visatoare. Mi-am ales stilul “bad” fiindca imi place cum arat asa, nu ma imaginez in rochite cu volanase sarind cu parasuta de la cinci mii de metrii altitudine...
La ora pranzului am stat cu Alice, Jesper si Edward si am planificat o iesire in Port Angeles. Emmet si Rosalie au stat singuri, se pare ca sunt impreuna...yupyyy...
Pentru inceput totul pare ok, in fine, mai putin Jessica si gasca ei de tarfe, care toata ziua au imprastiat zvonuri despre o presupusa relatie intre mine si Edward. M-au enervat pe moment, dar nu merita sa-mi fac probleme pentru ele.
- A trecut usor prima zi de scoala, nu Bella?
- Umm, da Alice, ce sa zic a fost destul de ok. Abia astept sa ajung acasa si sa mai suport glumele lui Emmet. Am zis eu sarcastic.
Rasul cristalin al lui Alice fu urmat de privirea dulce a lui Edward. Ma asteptam sa-mi zica si el ceva, dar doar a tacut.
Fiind prima zi de scoala nu am lectii de facut asa ca cel mai indicat ar fi sa dorm. Am dormit cateva ore, afara era deja intuneric. Mi-am amintit de iesirea in Port Angeles si am vrut sa o sun pe Alice.
Mi-am scos telefonul din geanta si am vazut ca ma suna Edward. Ce? Pe mine?
- Alo? Am spus eu usor.
- Bella, te-am sunat de trei ori pana acum. Ce faci?
- Aaa... bine, am telefonul pe silent. Tu?
- Pai sa le luam pe rand. Unu Alice si Jazz au plecat deja. Doi, vei merge cu mine si trei voi veni sa te iau peste o ora. A zis toate astea pe nerasuflate. Aaa, si eu fac bine.
Eu doar am tacut, inca mai procesam informatia, la dracu', voi merge cu Edward in Port Angeles.
- Nu trebuie sa mergi daca nu vrei...a zis el vazand ca tac.
- Ba da, voi fi gata pana atunci. Am spus eu chicotind.
- Pai atunci ne vedem cat ai clipii.
- Ok, bye.
- Aaaa, era sa uit...sa te faci frumoasa, vreau ca toti sa ma invidieze.
Ce? Am auzit eu bine, inima mea mai avea putin si exploda. Am tras aer in piept si am zambit.
- Bine atunci, o sa ma intrec pe mine insami.
- Bye.
- Bye Edward.
Am lasat telefonul sa-mi cada printre degete si am inceput sa sar ca un copil de cinci ani in pat. E oare posibil? Edward ma place, avem o sansa? Cu mintea la el am inceput sa ma pregatesc...ce sa port? Dupa lungi incercari am ales o fustita scurta din denim cu aplicatii din piele un maieut alb aproape transparent pe sub care se vadea sutienul rosu. O geaca scurta din piele neagra si cizme foarte inalte cu toc de zece centimetrii tot negre. Parul l-am lasat pe spate, mi-am ondulat doar suvitele albastre. Machiajul a fost ultimul pentru ca vreau sa fie special. Am aplicat nelipsitul dermatograf negru dar am adaugat umbre de fard albastru inchis. Mai aveam doar sa ma dau cu rimel si ruj cand telefonul a sunat. Am alergat spre el, stiam cine e...
- Alo, am raspuns dulce.
- Hy, esti gata?
- Da, in mare parte.
- Pai atunci eu vin sa te iau, ajung in cinci minute...maxim. A incheiat el accentuand ultimul cuvant.
- Ok, voi fi gata.
Nu ne-am mai luat la revedere, doar il voi vedea imediat. Din nou m-au apucat emotiile, mainile imi tremurau numai la gandul ca voi fi partenera lui in seara asta si cu putin noroc va fi al meu pentru totdeauna.
M-am dat repede cu rimel si am ales pentru buze rosul, m-am privit inca o data in oglinda si am zambit mandra. Chiar sunt sexy...doar pentru el. Mi-am luat geanta si telefonul si am coborat in living sa-l astept pe Edward. Emmet se uita la un film si la inceput nu m-a observat. Dar cand a facut-o am crezut ca e o fantoma langa mine.
- Ce dracu? Unde mergi?
Eu doar l-am ignorat, nu am chef de el acum.
- Bella, cu tine vorbesc, a tipat el.
- Taci dracu' din gura aia idiotule, daca nu vrei sa-ti pun otrava in mancare.
- Gata, gata...vroiam doar sa stiu si eu unde merge surioara mea asa sexy. A zis el facand o fata de copil certat de parinti.
Am zambit si mi-am dat ochii peste cap.
- Merg intr-un club cu Alice, Jesper si Edward, dar tu si Rose nu mergeti?
- Nu, avem alte planuri, a zis el zambind...distractie placuta si apropo... cred ca vei face furori in seara asta.
Atunci am auzit motorul lui Edward, l-a turat de doua ori, apoi l-a oprit. Deja nu mai locuiam pe Terra...oficial am devenit locatar intr-un balon cu Edward.
- Pa fratioare...si am iesit.
Am pasit increzatoare spre Edward care avea aceeasi fata ca a lui Emm. Si eu il priveam ca o idioata. Statea langa motorul sau cu doua casti in mana. Purta niste jeansi negrii, un tricou albastru, o geaca din piele neagra si ghete de motor negre cu dungi albastre.

Am ajuns langa el si i-am facut cu ochiul.
- Hy Edward, esti gata?
- Imm, da. Esti superba Bella, sincer arati incredibil.
Am uitat sa respir...
- Si tu esti sexy, i-am soptit la ureche.
Am simtit cum corpul i s-a tensionat si respira greu.
- Hai sa mergem, e tarziu deja.
- Da-mi casca mai intai, am zis eu zambind.
Dupa ce ne-am pus castile el a urcat iar eu mi-am ridicat putin fusta deja foarte scurta ca sa pot urca si eu. M-am agatat de pieptul sau si m-am lasat prada adrenalinei. Din cand in cand mai priveam kilometrajul ce indica vitrza de 200 km/h. Nu-mi era teama, cu toate ca urcam cu el pe motor prima oara, ma simteam in siguranta.
Drumul spre Port Angeles a fost scurt, nu mai mult de 15 minute.
Am ajuns pe o strada plina cu motoare, masini de lux si tineri. Am cautat-o cu privirea pe Alice insa nu am vazut-o.
Edward a oprit motorul si am coborat.
- Unde lasam castile?
- Le lasam pe motor, aici nimeni nu are nevoie sa fure, a zis el simplu. In seara asta vei sta doar langa mine, sa nu flirtezi cu vreun baiat de aici, ai inteles?
L-am privit enervata, dar in inima mea simtem doar fericire, el ma vroia doar pentru el.
- Sper ca si tu vei face acelasi lucru, am zis eu hotarata.
- Fi sigura, nici o fata nu ma mai intereseaza. Acum am fata mea. A spus zeul de langa mine facandu-mi cu ochiul.
Am zambit...Edward...si "fata mea" intr-o singura propozitie rezulta un singur lucru...suntem impreuna, el e al meu...baiatu' meu. Sigur ca am sarit peste dulcegarii de genul... "vrei sa fi iubita mea", nu e stilul nostru...dar suntem impreunaaaaaa...sunt constienta ca radeam ca o dobitoaca, dar nu ma puteam abtine.

2 comentarii:

  1. e chiar tare :)) :X
    sunt impreuna :X
    emmett e emmett :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):...........

    ce tare.......
    imi place cum sau cuplat...=)):....

    ma duc la next...am ce citi macar.....daca tb sa astept faceeam urat..:))

    RăspundețiȘtergere