Pagini

luni, 19 aprilie 2010



Capitolul 5. Bella pov.

Seara ne-am petrecut-o sarutandu-ne, era practic imposibil sa ne desparta cineva, asa ca pana la urma au renuntat cu totii. Fiecare sarut era diferit, ne-am lasat purtati de val, insa niciodata Edward nu m-a tratat ca pe o oarecare. Mi-a mangaiat talia, parul, fata...stiam ca vrea mai mult la fel cum vroiam si eu, insa am pastrat gesturile mai erotice pentru momentele cand vom fi singuri.
Timpul a zburat pe neasteptate, am stat in club pana la trei.
- E frig iubito, stai sa-ti dau geaca mea.
- Nu iubitule, o sa ingheti pana acasa, lasa ca nu avem mult de mers.
- Data viitoare sa te imbraci mai bine, ok?
- Da...hai sa mergem acum.
Drumul spre casa a fost scurt, ne-am intrecut cu Jazz si Alice pana in Forks. In doar cateva minute am ajuns in fata casei mele.
- Am ajuns iubito...a zis el zambind.
- Ramai la mine in seara asta? L-am intrebat eu fara sa-l privesc in ochi.
- Bella, nu vreau...Eu...eu, m-am indragostit de tine, nu am mai simtit asta pentru nici o alta fata. Vreau sa fim impreuna mereu, si nu pot profita, adica...rahat, nu vreau sa ne-o tragem din prima seara.
Simteam cum lacrimile imi invadau obrajii. Edward ma iubeste, asa cum il iubesc si eu.
- Bella, plangi?
Am ridicat privirea sa i-am vazut ochii de smarald mocnind.
Mi-a sters lacrimile cu sarutari.
- Vreau doar sa dormim impreuna, sa ma strangi in brate.
- Si eu vreau asta iubito, dar...ce va crede fratele tau?
La dracu, ce treaba are Emmet?La ora asta el sforaie, si oricum niciodata Emmet nu ar spune ceva rau despre mine, ma cunoaste foarte bine.
- Edward, Emmet nu va spune nimic, stie cat tin la tine si va fi fericit sa ne vada impreuna...
- Da, se va bucura ca suntem impreuna, dar ca ce va spune cand ma va vedea la voi in casa, asa...pur si simplu?
- Asta era, nici o problema, va trebui sa se obisnuiasca. Acum hai sa ducem motorul in garaj si sa intram ca mi-e frig ca dracu'.
-Ooo...scuze. Hai, nu vreau sa raceasa fata mea.
Am lasat motocicleta in garaj si am urcat spre camera mea.
Edward era speriat la inceput, insa cand a auzit sforaieturile ursului de Emmet s-a linistit.
Am aprins lumina in camera si l-am vazut zambind.
- Ce? te asteptai la roz si postere cu actori? Am intrebat eu razand.
- Nu, sincer tu ma surprinzi mereu. Imi place camera ta.
- Multumesc, acum ma duc sa fac un dus si sa ma schimb, ok?
- Da, te astept aici iubito.
Am fugit in baie, mi-am facut un dus rapid si mi-am pus o rochita scurta din matase alba si dantela neagra. Nu vom face sex, dar vreau ca iubitul meu sa ma cunoasca si sa se simta atras da mine in fiecare clipa, chiar si cand dormim.
Am iesit sfioasa din baie, iubirea mea era asezat pe pat. Cand m-a vazut s-a blocat cateva secunde.
- Bella, tu vrei sa ma omori? A intrebat el studiindu-ma din cap pana in picioare. Am lasat deoparte orice emotie si m-am asezat in bratele lui.
- Iubire, ai fi preferat sa dorm in pantaloni lungi si un tricou larg? Am facut o fata de catelus bland.
- Aaaa...nu, doar ca, sti si tu...nu a mai zis nimic pentru ca eu nu l-am mai lasat.
L-am sarutat mai pasional ca oricand, am pus in acel sarut toata dragostea si dorinta pe care le simteam pentru el.
- Bella, opreste-te, te rog. A soptit el gemand.
- Nu...nu ma placi, Edward?
- Prostuto, sigur ca te plac, te doresc mai mult ca orice pe lume. Insa te iubesc prea mult si nu vreau sa ma las dus de hormoni si sa risc sa te pierd.
- Chiar ma iubesti?
Era deja prea mult...mi-a zis ca ma iubeste.
-Da Bella. Te iubesc, te iubesc, te iubesc. M-a invartit prin camera si m-a sarutat dulce.
- Si eu te iubesc, mult.
- Multumesc iubito. Asta e tot ceea ce conteaza. Pot merge si eu sa-mi fac un dus?
- Sigur Edward, asta e de acum a doua ta casa, poti face ce vrei.
- Dar e o problema iubito...a zis trecandu-si mana prin par.
- Care? Am intrebat uimita.
- Eu cu ce voi dormi imbracat?
Am izbucnit in ras.
- Nu mai rade Bella, eu vorbesc serios.
- Edward Cullen te-ai rusinat? Vei dormi in boxeri iubitule, nu pot sa cred ca nu te poti dezbraca in fata mea. Eu vin intr-o bucata de material si tu...Am zis eu inca zambind.
- Tocmai asta e problema...astazi nu port boxeri fiindca idioata de Rosalie mi i-a aruncat sa se razbune pentru...cateva perechi de pantofi...distrusi de cainele meu...
Am inghetat. Edward nu purta boxeri...am o singura varianta, daca nu vreau sa imi pierd virginitatea din prima seara cu el. Clar nu as rezista sa-l vad gol langa mine.
- Pai ar fi o solutie, insa e riscant.
- Care? A intrebat el zambind usor.
- Sa-i fur lui Emmet o pereche, are foarte multi boxeri noi, isi cumpara de fiecare data cand merge la shopping. Fratele meu chiar are o pasiune pentru lenjeria intima..."Fondul pentru lenjerie"...are o cutiuta in care pune zilnic bani...tipic Emmet...mi-am dat ochii peste cap.
- Perfect. Edward se stapanea cu greu sa nu rada.
- Hai tu intra in baie si eu ma duc la el in camera.
- Ok iubito, te ador micuta mea hoata. A zis sarutandu-ma scurt.
Am iesit incet din camera, am mers pe varfuri pe hol pana la usa lui Emm. Am deschis-o usor si idioata a scartait. La dracu, am ajuns hot in propria mea casa. Emmet nu sforaia, deci aveam de ce sa-mi fac griji, inseamna ca nu doarme profund.
- Ohh, Rose, micutul Emmet te asteapta.
Am ramas blocata cateva secunde , cu greu m-am abtinut sa nu rad si sa-l trezesc.
Am mers spre dressing iar fratele meu isi continua discutia cu iubirea lui Rosalie. Era sa lesin cand am vazut ce lenjerie are Emmet...incredibil, boxeri cu Micky Mouse, Twity, fetitele Power Puff??? si altii cu floricele, inimioare...nu se poate ca fratele meu sa fie asa copil. Cum sa ii duc eu lui Edward asa ceva? Dar e necesar, mai bine un Edward ce poarta boxeri cu floricele, decat unul dezbracat. Pana la urma am ales unii cu niste floricele mici, erau cei mai accesibili dintre toti, dar tot erau penibili.
Am iesit scuturandu-mi capul si am mers in camera mea.
- Edward, mai ai mult?
- Nu iubire, ai luat?
- Da...ii las aici?
- Nu, vino in baie.
Am intrat rusinata in baie, cu boxerii ascunsi la spate. Edward era invelit intr-un prosop doar, l-am privit zambind, iar apoi am intins rahatul ala necesar spre el. Cand i-a vazut s-a abtinut sa nu rada, insa nu a reusit. Eu doar am chicotit si mi-am dat ochii peste cap. Cum putea oare Emmet sa fie asa prostut?
- Sunt tari, Emm e chiar hot, a zis el inca razand cu lacrimi.
- Hai odata Edward, nu te prosti...e doar un copil de doi metrii inaltime.
- Scuze iubire, poti sa iesi...ca sa ma imbrac adica, a zis trecandu-si mana prin par.
- Sigur. Te astept in pat.
M-am asezat pe pat sa-l astept. Inima mea nu mai avea loc in piept de atata fericire, Edward ma iubeste, suntem impreuna.
- E gata da somnic fata mea?
- Edward, noi avem scoala maine, de fapt azi si e ora patru si jumatate...ce dracu facem?
- Am uitat complet. Simplu, nu mergem, e a doua zi de scoala, nu vom pierde cine stie ce.

Edward pov.

Am adormit cu fata mea in brate, sunt atat de fericit, daca mi-ar fi spus cineva ca e atat de frumos sa fi indragostit...niciodata nu as fi crezut ca sexul nu e totul in viata unui adolescent, pana acum ceva timp as fi ras de chestia asta...radeam de Jazz cand era la inceputul relatiei cu Alice, fata aia de tampit, blugii prea stramti in jurul campionului...vorbele siropoase, cred ca si eu sunt asa acum. Fata mea mi-a slefuit latura sensibila, cu ea pot fi asa, in afara raman acelasi Cullen, dur, ticalos, campion in curse ilegale...un idiot cu chip dulce. Ploaia ce brazda acoperisul casei mi-a amintit ca e timpul sa revenim pe Pamant...
Nu stiam ce ora e, doar ca se aud zgomote prin casa, iar daca Emmet a venit de la scoala...e trecut de ora 16...M-am hotarat sa o trezesc pe Bella, care parea un ghemotoc de fericire in bratele mele. Avea chipul atat de senin si un mic zambet in coltul buzelor, incat imi era mila sa o trezesc.
- Bella, iubire...am sarutat-o usor pe gat.
- Umm...da? A zis ea zambind.
- Nu mai fi lenesa, trezeste-te.
- Nu vreau sa ma trezesc...vreau ca ziua asta sa nu se mai sfarsasca. A zis fata mea frumoasa cu ochii inca inchisi.
Eu radeam usor de faptul ca Bella poate fi uneori asa copilaroasa cand am auzit glasul unei femei pe hol.
- Ssss...Charlie, cred ca Bella doarme, Emmet mi-a zis ca s-a culcat imediat ce au ajuns de la scoala.
- Da draga dar nu putem sta acasa decat inca o ora, haide sa o trezim...
Bella a sarit din bratele mele speriata uitandu-se prin camera, iar eu m-am blocat. Emmet a inteles, chiar ne-a ajutat se pare... dar ce ar crede parintii ei daca m-ar vedea aici, stind aproape dezbracat langa fiica lor? Atunci mi-a venit ideea. Nu am spus nimic, doar m-am bagat sub pat, am auzit chicotelile Bellei apoi nimic. Sper ca parintii ei nu vor avea ideea sa urce si ei in pat. S-a auzit usa deschizandu-se usor iar in camera era liniste deplina, sigur Bella se prefacea ca doarme.
- Vai, ce scump e copilasul meu.
- Pare un ingeras scumpo, bine, daca excludem parul, machiajul si hainele chiar e un inger, a zis tatal Bellei chicotind.
Imi venea sa rad de comentariul lui, acum stiu de unde a mostenit Emm pofta de glume.
- Termina draga, trezesti copilul.
- Hai draga ca nu mai e un copil, cat de curand o sa ascunda baieti de tine pe sub pat.
La dracu! La dracu! m-am inrosit tot la fata, daca ar sti tatal ei cata dreptate are, sper doar ca nu va avea stralucita idee sa verifice.
- Charlie! Termina.
Am auzit rasul infundat al lui si niste pasi spre pat...nu...la dracu, se pare ca azi mi-e scris sa fac un atac de cord.
-Hai sa stam putin langa ea.
Am resimtit imediat schimbarea. Salteaua s-a lasat considerabil, dar cel mai rau nicaieri altundeva decat pe fata mea, stiam unde se afla micuta mea si am impins in saltea. Sper ce si-a dat seama ca e timpul sa se trezeasca.
Au trecut cateva secunde, timp in care Bella “s-a trezit” si i-a ridicat pe parintii ei de pe pat tragandu-i afara din camera. Sigur n-au lipsit glumele tatalui ei legate de vestimentatia “copilasului sau”. Am iesit si eu usor de sub pat, acolo nu mai aveam aer si am mers glont in baie.
Am inchis usa cu cheia si m-am imbracat. Ma gandeam sa-mi aprind o tigara in timp ce astept, dar nu cred ca Bella fumeaza in camera, asa ca am abandonat acest gand. Am asteptat-o ceva timp...cum dracu' am ajuns eu, Edward Cullen, un afemeiat, cuceritor si mai ales dornic doar de aventuri, indragostit de fata asta in doar cateva saptamani? Simplu...ea e “vinovata” de asta, poate ca odata cu venirea ei in Forks viata mea a luat un alt curs, unul presarat cu cele mai frumoase sentimente, trairi si vise...da vise, imi imaginez o viata alaturi de ea, o viata in care sa fie doar a mea si eu doar al ei. Vreau sa fiu doar eu cel ce-i dezmiarda trupul, ce presara mii de sarutari pe pielea ei fina, ce-o duce in rai de placere...vreau sa o iubesc, doar eu. Nu as suporta sa o vad in bratele altcuiva. Si pentru asta sunt dispus sa renunt la orice, la cursele ilegale, nopti pierdute prin cluburi...la tot ce ar putea afecta relatia noastra.
Am auzit pasi prin camera si fericit ca suntem din nou singuri, am deschis usa...
- Gata iubire?
- Da iubire, a zis Emmet razand...
Incredibil...astazi sunt blestemat, am ranjit si eu la el.
- Neata' cumnatele, sau mai bine zis buna ziua...cum au dormit porumbeii?
- Aaaa, pai Emmet...nu e ceea ce pare, adica...
- Calm, calm amice, nu am venit sa iti cer socoteala, am vazut cat de indragostita e sor'mea de tine. Dar un singur lucru iti spun...daca o ranesti vreodata, a zis el incruntandu-se, iti jur ca uit cine esti si cat tine ea la tine.
- Emmet...eu niciodata nu as rani-o pe Bella, o iubesc, e prima oara in viata mea cand simt asta. Nu as permite nimanui sa-i faca rau, nici macar mie.
Am auzit un suspin usor in spatele usii si amandoi am vazut-o pe Bella cu lacrimi in ochi.
M-am speriat si amandoi am alergat spre ea.
- Iubito, ce ai, de ce plangi? Am intrebat-o eu panicat.
Si Emmet se uita la ea serios, dar nu a zis nimic.
- Tu...tu, un alt val de lacrimi, vai Edward...
- Da Bella, spune-mi, incepeam sa ma ingrijorez, poate s-a suparat ca am ramas la ea, sau nu vrea fim impreuna. As suferi enorm, dar i-as accepta decizia si as sta mereu in preajma ei...macar de mi-ar permite sa-i fiu amic.
- Bella, ce dracu' ai...a zis Emm ingrijorat.
- Iesi afara Emmet, nu vezi ca esti in plus? Si eu te iubesc puiule...a suspinat ea.
L-am vazut pe Emmet dandu-si ochii peste cap si razand.
- M-ai ingrijorat iubire, nu-mi place sa te vad plangand...am zis strangand-o la pieptul meu. Pare asa de fragila in bratele mele incat mi-e teama sa nu o ranesc.
- Ma faci asa de fericita Edward.
- Eu sunt cel mai fericit ca m-ai acceptat in viata ta micuta mea.
- Hai in pat.
Am mai stat la ea pana seara, timp in care am ras impreuna cu Emmet de patania cu parintii lor, Bella ne-a gatit pui cu ciuperci si am planificat o seara de film in week-end.
Restul saptamanii si eu si Rosalie ne-am petrecut-o in casa lor, de data asta fara vizite neasteptate ala parintilor lor. Am ras, fetele au gatit, am mers impreuna la scoala, am fost alaturi de micuta mea in fiecare clipa, incat acum mi-e greu sa-mi imaginez o noapte fara ea in bratele mele.

5 comentarii:

  1. super..cand pui cap 6?
    abia astept sa vad ce se intampla...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) :)) =))
    e uimitor capitolul :)
    umor imbinat cu romantism :X
    emmett e un simpatic ;)) iar edward si bella sunt adorabili impreuna :X
    astept continuarea:X
    spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o mare problemaaaa...am varsat suk p tastatura laptopului...si nu mai merg dekt cateva taste...ma voi chinui sa folosesk tastatura virtuala...imi va lua o vesnicie, dar promit ca voi posta cap 6 maine. Si ma bukur sincer k va place...e primul meu fic...nu prea stiu dak e ok...astept comentariile voastre...pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  4. doamne...:))
    nu mai pot=))
    ce tare e
    esti minunata <3
    :))
    ce tare e faza cu emmet :))
    "neata iubire"
    =))

    RăspundețiȘtergere
  5. =))=))=))=))=))......

    boxeri lu emment sunt cei mai tari..=))=))=)):..................cat am puutuutt sa rad.............

    emmennt este cel mai draguut...ahhh...

    m-am indragoosti(eram mai demult):D

    RăspundețiȘtergere