Pagini

marți, 25 mai 2010

Capitolul 8
Edward pov.


O priveam din apa. Era relaxata, isi tinea ochii deschisi si privea albastrul pal ce colora cerul, se bucura de briza, isi savura limonada si tigara ...adierea usoara a vantului ii sufla parul, as putea simtii aroma ei purtata acum spre aerul sarat al oceanului...dulce si sarat.
S-a intors surazand si mi-a intalnit privirea. Chiar daca eram la o distanta de aproximativ douazeci de metrii, stralucirea din ochii ei era coplesitoare, distanta nu o aplana, din contra, o facea sa vibreze, sa ma hipnotizeze. I-am raspuns automat la zambet si am alergat spre ea.
- Sa stii ca fumatul dauneaza grav, dar grav, sanatatii; i-am soptit atingandu-i piciorul de la glezna pana la sold.
- Umm, serios?
A zambit si mi-a mangaiat buzele. A tras un fum lung din tigara apoi a suflat fumul cenusiu spre mine si a inchis lent ochii. Aparent un gest fara semnificatie, valul de fum mi-a oprit respiratia. Nu ideea ca-i toxic sau alte rahaturi de genul acesta...ci gestul in sine, mi s-a parut atat de sexy, felul cum si-a miscat buzele, cum a inchis ochii...cum si-a lins apoi buzele si m-a privit, m-au facut sa-l vad intr-un fel erotic...senzual.
- Da, am soptit fiind inca captiv al ochilor ei.
- Deci, iubitul meu a venit langa mine pentru a-mi prezenta dezavantajele fumatului, si nu pentru a ne bucura impreuna de Soare...a zis prefacandu-se ranita.
I-am luat tigara din mana si am tras un fum, mai lung ca al ei, si am facut exact acelasi lucru pe care l-a facut si ea...era vizibil surprinsa si...tulburata. Am aruncat tigara in scrumiera improvizata, un pahar cu putin suc in el, si m-am asezat pe sezlong langa ea. Spatiul era destul de stramt, dar asta nu ne-a impiedicat in nici-un fel sa ne avantam intr-un maraton de sarutari. Simteam adrenalina curgandu-mi usor prin vene, trupul imi vibra de dorinta. Eram naucit de prezenta ei.
- Edward, a soptit, suntem pe plaja.
Oh la dracu, am devenit brusc constient ca ea e deasupra mea, iar maninile mele sunt pe fundul ei...am deschis ochii si i-am urmat privirea...
In dreapta noastra era un grup de pensionari...care isi strangeau lucrurile si boloboroseau ceva despre decenta si educatie. Iar in stanga... Alice si Jazz, care se sarutau si ei, dar fara alte gesturi insa...si Emmet si Rose care mai aveau putin si faceau sex chiar aici.
- Hei, luati-va o camera! am zis razand, ei pareau sa ma ignore dar stiam ca m-au auzit...Emm nu-si mai plimba mainile pe sanii sor'mii.
- Hai sa plecam draga, ce bine ca am venit fara nepotei...a zis un tip, mosulet mai bine zis, destul de tare ca sa le atraga atentia prietenilor nostrii.

Am petrecut restul zilei fara alte incidente, am facut castele de nisip, am inotat, am jucat volei...ne-am bucurat de aceasta zi minunata.
- Ok, plecam, haideti dragilor,a zis Alice privind-o pe Bella.
- Nuu, mai vreau sa stam...a zis fata mea facand o fata de catelus.
- Fara comentarii, plecam.
Bella era asa de trista, parea...ranita de Aly.
- Mai ramanem noi doi iubito, nu ii lua in seama pe ei, am zis uitandu-ma urat la Alice. Zambea si as putea jura ca i-a facut cu ochiul lui Rose, dar m-a infuriat ca a suparat-o pe fata mea.
- Chiar? Te iubesc multtttt...a zis micuta mea sarindu-mi in brate.
- Si eu te iubesc.
- Hai sa mergem intr-un loc mai retras.
Ne-am imbracat s ne-am luat un prosop cu noi. Ceilalti au plecat chicotind.
Am mers spre nord cam trei sute de metrii apoi am descoperit o carare.
Bella parea ca stie locul asa ca nu m-am impotrivit si am urmat-o.
Am mai mers cam zece minute apoi o plaja desprinsa parca din vis s-a ivit in fata noastra. Erau cateva stanci ce straluceau in lumina apusului asemenea curcubeului spre est, flori mici mulicolore deschideau padurea in fata noastra iar apa patrundea intr-un colt, asigurand locului sunetul facut de ocean in contact cu stancile.
- E minunat, ca in povesti, am spus strangand-o in brate pe micuta mea.
- Da, aici vom incepe o alta pagina a povestii noastre.
Vroiam sa o intreb ce vrea sa spuna, dar m-a sarutat intr-un fel ce ar trebui sa fie ilegal. A coborat pe gat lasand in urma buzelor ei o urma de foc, mi-a lins usor lobul urechii apoi a continuat sa coboare spre pieptul meu. A ajuns la camasa si a inceput sa-i desfaca nasturii, usor, facandu-ma sa-mi doresc sa o rup eu, cat mai repede. A lasat camasa sa cada pe nisip si a continuat sa-mi sarute pieptul dezgolit, in jos, spre abdomen. Nu-mi mai puteam stapanii doranta si am gemut. I-am simtit zambetul, dar a continuat...jos, si mai jos. Isi plimba degetele pe cureaua blugilor mei, dar o dorinta arzatoare m-a cuprins cand mana i-a coborat pe penisul meu dureros de excitat...
- Bella, am gemut eu.
Ea inca imi saruta abdomenul si-mi strangea delicat erectia.
- Umm, da iubitule...
Nu era prima data cand o fata imi facea asta, dar era prima data cand o facea Bella...si era cu siguranta prima data cand simteam cu adevarat dorinta, excitare in forma bruta. Mi-am pus mana peste a ei si am strans oferindu-mi o placere si mai mare.
Geamatul ei denota si dorinta sa.
Am ingenuncheat si eu si mi-am zdrobit buzele de ale ei. Simteam nevoia sa zbier, sa-mi eliberez intreaga pasiune. I-am cuprins fundul in maini. Mainile ei se incolaceau in parul meu tragandu-ma mai aproape...facandu-ma prizonierul ei...

Bella pov.

Mainile lui se plimbau pe trupul meu topindu-ma...
Planuiam ca aici sa ii dau o doza din ceea ce urmeaza...dar lucrurile mi-au scapat de sub control...M-a culcat pe nisip, fara sa intrerupa sarutul. Mana lui a intrat usor sub tricoul ce acum il vroiam departe de trupul meu. Ma mangaia usor, pe abdomen urcand milimetru cu milimetru spre sani. Tremuram...respiratia e inutila, Edward e oxigenul meu. Degetele lui imi atingeau acum lent...mult prea lent, sanii. Un geamat salbatic mi-a scapat...
Clipa in care mana lui mi-a cuprins sanul a oprit timpul in loc...nimic nu mai conta...eram doar eu si el.
- Bella...Bella mea.
Vocea lui era strangulata. Edward era la fel de excitat ca si mine. Am desprins mainile din matasea parului sau si ii mangaiam pielea fierbinte a spatelui. M-am ridicat, impotriva ratiunii ce zbiera sa raman acolo presata de trupul lui. M-a privit ridicand o spranceana, dar intr-o secunda a inteles semnificatia gestului meu.
Am inlaturat tricoul si fara sa-l pierd din ochi...mi-am mangaiat gatul, am coborat printre sani, pe abdomen...pe bata blugilor. In urmatorul momet era si el langa mine, sarutandu-ma.
- As vrea sa fac eu partea asta, daca nu te deranjaza, a spus el muscandu-mi lobul urechii. Un geamat mi-a iesit printre buze.
Tânjeam după mai mult aer, plamanii mei se razbunau pentru privarea dureroasa de aer de pana acum. Şi el răsufla greu, dar a continuat să îmi sărute fiecare centimetru de piele dezgolita. Gâtul, abdomenul, sânii.
Fiecare secunda, fiecare sarut...fiecare geamat... mă făceau să îmi doresc mai mult, să imi eliberez pasiunea...sa zbor.
Când mâinile sale au atins fermoarul blugilor, mi-a căutat privirea, ochii sai mocneau, imi cereau acordul. I-am răspuns şi eu tot din priviri, nu era nevoie de cuvinte.
În timp ce îmi dădea blugii jos a avut grijă picioarele mele să primeasca si ele aceleasi sarutari si tot atatea mangaieri ca si sanii, gatul si mainile. Dorinta pusese stăpânire pe mine. I-am căutat privirea, dorind sa ii arat si lui, sa il fac si pe el partas la fericirea mea. Dar ochii lui de safir erau închişi savurând si el, ca si mine preludiul. Mi-am inchis ochii, am lasat mana sa-mi alunece spre penisul lui, il masam si ii sarutam pieptul. Pantalonii disparusera, amandoi eram doar in costumele de baie. Nu-mi era jena sa-i ating penisul...iubesc orice parte din Edward, iar cand iubesti nu-ti este rusine sa fii feriit si nici sa-l faci fericit pe partenerul tau. Baiatul meu se bucura de placerea pe care i-o ofeream gemand.
Picaturi de transpiratie ii acopereau pielea, gustul sarat al transpiratiei se cambina cu dulceata pielii lui. Era o licoare letala, ce ma otravea cu placere.
Îmi plăcea asta, mă făcea să înnebunesc, sau voi inebunii cu adevarat cand il voi simtii in mine.
Telefonul suna incontinuu de cateva minute, dar il ignoram cu desavarsire. Cand sunetul a devenit enervant m-am ridicat si am raspuns. Era Emmet.
- Vino imediat acasa, au venit mama si tata. Daca nu ajungi in zece minute tata e in stare sa sune la F.B.I. Vocea lui Emm nu era deloc amuzata, deci vorbea serios.
Am inchis si m-am grabit sa ma imbrac. Edward inca mai intreba ce dracu' se intampla.
- Plecam, au venit ai mei si tata e nebun de furie, am spus, iar Edward s-a grabit sa se imbrace.
E de rau, dar foarte rau.

8 comentarii:

  1. Gata si capitolul 8. Am postat...chiar daca nu sunt multi care citesc. Am ajuns la concluzia ca nu-i o poveste pe placul vostru...in fine, eu sunt perseverenta...poate cu timpul vor fi mai multe fete interesate de "My Angel". Pupici, lasatiun comment si spuneti-mi va rog cum vi se pare povestea, ce credeti ca ar trebuii diferit.

    RăspundețiȘtergere
  2. aM SARIT IN SUS CAND AM VAZUT POSTUL...:))
    Mie imi place povestea ta asa cum o scrii tu e perfecta
    m-ai lasat in suspans ..

    RăspundețiȘtergere
  3. Ohoo...e super capitolul :X
    Nu incetezi sa ma surprinzi :) Pur si simplu ador fic-ul :X
    Emmett asta a intrerupt el actiunea :)) E de rau ...
    Doamne cat am ras la faza cu batraneii :)) :))
    De abia astept continuarea:X
    Spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  4. De fapt...Emm nu a facut decat sa ii ajute...ve-ti vedea...cu ajutorul lui ei vor petrece niste momente de vis, momente ce in scurt timp o vor ajuta pe Bella sa faca fata cosmarului ce o va despartii de Edward. Kisses

    RăspundețiȘtergere
  5. Aaa...am o intrebare: imi spune si mie cineva cum se numeste fic'ul Oanei Cullen? Sau spune-mi chiar tu Oana, poate il stiu, daca nu promit ca il citesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. hey...am apukt si eu sa`l citesc:Dam vrut ieri k am vazut k era postat insa timpul nu mi`a permis..afurista scoala:(...orikm...e suuperb:x...tare faza cu batraneii:)):)):))ehh..trebuie sa intelegem indragostiti:D...si emmett...inoportun baiatul...ce cosmar???ce se va intampla cu edward??spor la scris si astept cu nerabdare cap urmator:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. buna...ai primit leapsa de la mine
    intra pe blogul asta daca vrei:
    http://myhappylifewithyou.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  8. deci este perrfeccta.........


    nu tb sa schiimbi nimica....ahhhhh...o ador...........

    si bella si edward....saraciiii...stii la ce ma refer..............
    ma duc la urrmatoorul cap....

    RăspundețiȘtergere