Pagini

miercuri, 12 mai 2010

Capitolul 6(prima parte)
Bella pov.


Pot fi oare mai fericita? Nu...cu siguranta. Edward e visul oricarei femei, dulce, tandru, frumos...atat de frumos. Nu stiu ce am facut sa-l merit...poate intr-o viata anterioara am fost foarte milostiva...in fine, in aceste clipe nu imi doresc decat sa profit la maxim de prezenta lui in viata mea.
Cred ca sunt si incerzuta mai nou, ma simt atat de bine cand toate fetele din scoala ne privesc...adevarul este ca le-as paruii pe toate cele ce imi admira prea-frumosul iubit, insa nu imi incap in piele de fericire ca Edward Cullen e doar al meu. Saptamana petrecuta alaturi de el a fost mai mult decat perfecta, am cunoscut-o pe Esme, o femeie atat de blanda, mi se rupe inima cand ma gandesc la suferinta ei. Se vede cat de mult si-a iubit sotul. Rose mi-a povestit ce s-a intamplat cu adevarat, cat de mult au suferit bietii de ei. Dr. Carlisle a fost un doctor renumit in intreaga lume, pentru bunatatea si extraordinarele performante medicale. Cu toate ca familia Cullen detine o avere impresionanta, nu au reusit sa dezlege misterul disparitiei lui Carlisle. Nu se poate ca trupul sau sa fi disparut pur si simplu...acest mister inca ii macina familia, Esme chiar spera ca el sa fie cumva in viata. De aceea isi petrece majoritatea timpului dedicandu-se anchetei inca nefinalizata. Edward incearca sa nu-si arate durerea, dar am ajuns sa-l cunosc destul incat sa stiu cand e in regula sau sufera...sau il macina ceva. Comunicam prin priviri, Emmet chiar zice ca suntem nebuni. Practic gravitam unul in jurul celuilalt. Nici nu am realizat cat timp am fost prinsa in gaduri, e deja seara, in scurt timp vine baitu' meu.
Nu imi fac prea multe griji in ceea ce priveste vestimentatia...doar o fustita, sau pantaloi scurti si un top simplu, oricum Edward ma priveste ca pe iubita lui, nu ca pe o tarfa. Incep sa ma gandesc serios la sex...nu mi-a cerut niciodata acest lucru, dar vreau...si vrea si el, il simt. Cand suntem singuri si ne sarutam, ajungem intr-un punct cand ma roaga sa ne oprim. Ii e teama probabil ca m-as putea supara daca ar continua. Asa ca am facut eu primul pas. Am vorbit cu fetele. Eram singure acasa la Alice, baietii erau la basket.
- Fetelor...
- Da B.
- Veniti putin, vreau sa vorbim. Rose s-a asezat turceste langa mine si mi-a facut semn sa-i dau drumul. Eu inca mai asteptam ca Alice sa iasa din dulap...
- Alice Brandon...iesi din dulap, eu chiar am o problema, iar tu ca o verisoara rea ma ignori, am zis eu mimand o cruda sufarinta. Am apelat la tehnica ei de santaj. In mai putin de cinci secunde spiridusul ma strangea in bratele ei mici.
- Of, Bella, sunt un monstru...am crezut ca glumesti, ce s-a intamplat?
Rosalie aproape cadea din pat din cauza rasului isteric ce-o apucase.
- Ai...cazut...in plasa...propriilor tale...tehnici de...santaj, a reusit ea sa spuna printre hohotele de ras. Alice m-a pivit jignita (sau asa vroia sa para, cred ca se stapanea cu greu sa nu rada si ea) si-a incrucisat bratele la piept si s-a intors cu spatele la noi. Parca eram trei fetite de gradinita.
- Fetelor...va rog ma ascultati si pe mine sau vorbesc intr-o punga si o trimit prin posta?
- Gata...eu nu mai rad. Alice? esti gata?
Spiridusul s-a intors cu fata la noi si a zambit.
- Am o preferinta in prvinta culorii pungii...a zis ea serioasa. Imi venea sa o iau de parul ala ciufulit...sau mai bine sa-mi trag singura palme, mi-am ales sigur o zi prosta sa vorbesc cu ele.
- Gata. Pana aici. Nu stiu ce a-ti baut, ca sigur a-ti baut. Nu vroiam decat sa va spun si voua ca m-am hotarat sa fac sex cu Edward...dar prietenele mele se pare ca nu sunt disponibile momentan.
Ele ma priveau cu gurile cascate.
- Aaaa? Si de ce nu ai spus de la inceput, trebuie sa-ti alegem tinuta...camera...vai! oare ce lenjerie sa punem pe pat...si florile...
- Aliceeeee!!! Nu se marita...calmeaza-te. Si apropo Bells, nu a-ti facut-o deja? Dormiti in acelsi pat...Rose isi scutura capul, iar Alice...se intreba oare daca sa folosim lumanari parfumate, petale de trandafir si alte nebunii...
Credeam ca o sa inebunesc. Pana la urma s-au calmat si am vorbit despre asta intreaga zi. Am stabilit impreuna cu ele sa aleg ziua de duminica, adica maine. Vom merge cu totii la plaja in La Push...iar apoi ei ne vor lasa singui acolo si vor pleca sa pregateasca totul. Sunt atat de fericita...abia astept sa fiu intru totul a lui.

Chiar nu pot sa cred ca mi-a fost atat de greu sa le atrag atentia. Acum mi se pare amuzant, dar atunci imi venea sa le trag cate o palma. Ele sunt singurele mele prietene, le iubesc cu adevarat si nu siu ce m-as face fara ele. Am mai aflat atunci ca ele au facut dragoste cu iubitii lor (logic Emm si Jazz) abia ce s-au cuplat. Eu si Edward nu suntem prea departe de isprava lor, insa imi place sa cred ca noi suntem mai responsabili...am asteptat sa ne cunoastem mai bine. Sexul este cu siguranta un pas important si trebuie facut la momentul potrivit.
Amo lo que veo y lo que ocultas
Amo lo que muestras o insinuas
Amo lo que eres o imagino
Te amo en lo ajeno y lo que es mio
Amo lo que entregas, lo que escondes
Amo tus preguntas, tus respuestas
Yo amo tus dudas y certezas
Te amo en lo simple y lo compleja ...
Melodia "Amo" ma anunta ca iubitul meu ma suna...o foloseam doar pentru el. Ceilalti aveau propriile lor melodii.
- Da...
- Buna seara iubita mea ce raspunde greu la telefon, a zis baiatu' meu chicotind.
- Buna si tie iubire...ce faci?
- Pai in afara faptului ca te iubesc, am venit la tine si am uitat codul...stii tu...sa deschid portile.
Parca il vad cum isi trece mana prin par...ce dulce e...
- 23005 Edward...hai ca ies si eu afara...
- Mai bine ai sta in casa si m-ai astepta cuminte, ploua cu galeta...
- Si tu ai venit cu motocicleta? Si mai stam si de vorba...
- Nu, sunt cu masina. Dar nimic nu m-ar impiedica sa-mi vad fata...cu atat mai putin ploaia...
Cat de mult il iubesc...Masina? Oare ce masina are Edward, eu stiam decat de motor. E bine de stiut...vroiam sa-i fac cadou un Aston Martin de ziua lui, stiu ca adora modeul Vanquish.
- Hai...vino odata...te astept in living, ok?
- Bye.
Am fugit jos sa-mi intampin iubitul cu o ciocolata calda. Va trebui sa-i vad masina, sau sa-l intreb ce marca e. Ziua lui de nastere e pe 13 Mai, doar cateva luni pana atunci...bine...cam sapte, dar am invatat de la Alice ca un cadou de bun gust trebuie ales din timp.
- Unde s-a ascuns frumoasa mea iubita?
- In bucatarie Edward...
Am uitat din nou sa respir...iubitul meu purta astazi un tricou alb mulat, blugi negrii cu cusaturi albe si un fes foarte sic negru ce-i ascundea parul de bronz. A trebuit sa-si dreaga glasul pentru a ma aduce la realitate.
- Cu siguranta ai sa ma omori intr-o zi, am zis sarutandu-i gatul.
- Esti asa prostuta, tu esti mai mult decat frumoasa si ma lauzi pe mine?
- Tu esti cel mai perfect...frumos...inteligent...
- Ba tu...
- Nu tu...
- Nu...
- Da...
- Amandoi sunteti cei mai frumosi, inteligenti si perfecti...a zis Emmet razand in hohote. Sunteti si foarte comici pe deasupra.
- Ce vrei Emm? am intrebat nervoasa fiindca mi-a intrerupt negocierea.
- Mergeti cu mine si Rose in Seattle...nu ca mi-as dori foarte mult, dar vreau sa fiu politicos, a zis el fluturandu-si genele.
- Esti un mare nesimtit...si nu, nu mergem nicaieri...nu-i asa iubitule?
- Cum zici tu iubire.
Stiam ca ceva nu-i in ordine cu Edward, asa ca in seara asta voi incerca sa aflu ce il macina. De trei zile tot aman. Se vede in privira lui ca sufera.
- Bine...eu v-am invitat...am plecat. O seara buna si aveti grija sa nu devastati casa, a zis el chicotind.
Edward si-a dat ochii peste cap si m-a luat in brate.
- Unde am ramas?
- Ummm...nu mai stiu, cred ca vroiam sa te sarut...
Mi-am apropit buze de ale lui, prelungind momentul de anticipare, stiam ca ii place asta. Am fost insa intrerupti de un tipat asurzitor al lui Emm, cu siguranta, urmat de o bubuitura. Am alergat spre usa de la intrare, de acolo s-a auzit totul...
- Emmettttt...striga Rosalie.
Era sa lesinam si noi cand i-am vazut...

4 comentarii:

  1. Yupyyy...in sfarsit e gata prima parte din cap. 6. Nici nu va spun cat de mult mi-a luat sa folosesc tastatura virtuala, va imaginati si voi...sper sa va placa, incepe sa se incinga atmosfera. Pupici.
    P.S. Imi cer skuze dak am mai mancat litere, o sa-l citesc diseara mai atenta si le voi corecta.

    RăspundețiȘtergere
  2. e minunat::X
    cei mai place lui emmett sa tachineze oamenii:)):D e un scump :X
    edward si bella sunt adorabili :X
    ai drepatate incepe sa se incinga atmosfera;))
    de abia astept continuarea:X
    spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  3. wow,faci o treba minunata :)
    chiar imi place..il ador :)
    >:D<
    m-as bucura daca mi-ai citi ficul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce sa intallplat cu iubiireea meea(emment)...???''


    ma duc sa afluu..:D:D:D:D:D......

    RăspundețiȘtergere